onsdag 30 november 2011

Nu är julen här!

Nu har jag äntligen hittat
julstämningen.
Det hjälpte med en tur på stan. Jag som älskar att binda mina egna kransar blev ju alldeles lyrisk när jag fick syn på torghandelns alla
granris, lingonris, mossor och kvistar.
Jag kan inte påstå att jag är speciellt förtjust i små porslinstomtar och annat småkrafs.
naturen har det vackraste dekorationerna, året runt.

Min dörrkrans i år går i silver/vitt och natursnöre. Älskar kontrasten av det eleganta mot det råa...
Lyktor och krukor gör sig så fint på en trappa. Och en krans också tydligen! Men nu ska den få hänga på dörren.

För att skapa liv i kransen har jag blandat fint granris, lingonris och nån slags spretiga tunna grenar som jag hittade på torget.

Njut din dag! // Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...