måndag 26 december 2011

Allt man önskar kan man få...


Då var julafton över. En kväll med mycket kärlek, glädje och god mat med min familj. Man skäms ju nästan för att säga, att jag fick allt jag önskade denna afton! Vilken fantastiskt snäll familj man har! Som jag berättat innan, så kunde jag ju unna mig att önska mig lite lyxiga klappar i år och inte bara sådant man verkligen behöver. Både min älskade man och mamma har verkligen varit lyhörda för vad man sagt de senaste veckorna angående önskeklappar. Självklart är det ju inte det materiella som gör en lycklig långsiktigt, men man kan väl få vara lite ytlig då och då och bara låta sig få sugas in i lyxens värld...Det behöver man faktiskt :-) Jag fick alltså den där orangea "Birkin-modellen"-väskan av min man och mamma och blev alldeles rörd...Kan inte fatta det...och den fina ull/kashmir mössan med  äkta päls-boll som jag gått och suktat efter, fick jag av mina svärföräldrar. Oh vad alla är snälla! Jag måste ha varit himla snäll i år...










Kan inte bärga mig tills det blir vår så jag kan börja använda min underbara fina väska. Fast det kan ju bli lite kallt först så att man kan får använda mössan och min nya dunjacka som ska tåla -30 grader.
Allt man önskar, kan man få..

Ha en underbar dag och njut av alla fina klappar och tiden med nära och kära! // Linda




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...