söndag 18 december 2011

Vett och etikett

Det blev inte riktigt tid till att lägga upp bilderna på de nya etiketterna till flaskorna, i går. Men i dag, denna skönaste milda julsöndag, har jag slagit mig ner i soffan och gett mig tid till detta. Jag blir så glad och nöjd av att ha vackra saker runt om kring mig, därför ser jag till att varenda hörn och pinal här hemma är genomtänkt och behandlat med lite kärlek och omtanke. Lite modifierat så att det passar just vårt hem. Även om jag mer än gärna haft ett färdigt hem på några dagar, så har jag upptäckt att det tar tid att bygga ett hem. Och det är all längtan och planering som faktiskt är det roligaste, förutom att sedan få njuta av resultatet så klart. Mitt huvud är alltid fullt av 100 olika projekt och idéer till hur jag kan få mitt hem ännu mysigare och vackrare...







...Före...



...Efter!

Ha en nu en riktigt fin och mysig advent! // Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...