tisdag 6 december 2011

På tal om att bli inspirerad...


Det blev jag verkligen också, när jag var i stan en sväng i går och fick se alla fina jul-arrangemang med blommor! Det spritter i hela kroppen när jag ser sådant här! ovan är det Eton-butikens fina amaryllis i en glasvas med, håll i er, "snö" som är gjort av samma material som innehållet av blöjor (alltså uppsugningsmaaterialet :-). Martha Stewart gjorde sådana snö-arrangemang i sitt program, det är så jag vet det. Kolla in grenarna! Blev så sugen på att fixa till sådana själv!
Njut på...det ska jag.



Granatäpple har jag aldrig tänkt på som jul-dekoration! kanske man får inhandla några!



Här är dock en av amaryllilsarna i mitt kök, som jag väntar med spänning på att den ska slå ut.



...och här en utslagen amaryllis i vas som står här hemma.


Ha en fin dag! // Linda




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...