tisdag 6 december 2011

Blev inspirerad..



Ja, bloggar är ju till för att inspirera, och det blev jag när jag lästehttp://www.triptoinspiration.blogspot.com/ (en blogg som håller lite högre klass än min, men så fin kommer min blogg också att bli i sinom tid, och med en bättre kamera, hoppas jag) och såg att Vapiano hade öppnats i Malmö . Konceptet går ut på att med färska kryddor, pasta och ingredienser som man delvis väljer själv, tillagas av en kock mitt framför ögonen! Och det går snabbt som tåget!Jag och min man upptäckte denna häftiga restaurang när vi var på bröllopsresa i Tallin! Vi var (är) förälskade och blev så även i denna restaurang, därför betyder den ju lite extra för oss! Det blir ett besök där snarast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...